fredag den 5. marts 2010

sick :(

Hej igen!

Puuh, det har ikke vearet en sjov uge. Mandag faar jeg blearebeteandelse, av av for soeren! Og det bliver faktisk forst bedre her i dag, fredag. saa har ikke vearet i skole hele ugen, har bare ligget i sengen. heldigvis har Judy og Deb veare saa soede at komme med morgenmad og frokost hver dag, saa jeg ikke behoeve at sleabe mig til spisesalen.
Jeg er ret irriteret over at min neastsidste uge er gaaet med at veare syg..er heller ikke kommet i fitnesscenter og havde ellers opbygget en ret god form.. men det er da forsvundet nu!! Forhaabentlig er jeg frisk nok til at gaa i gym soendag! Haaber det! Onsdag var der graduation for alle elever der har vearet her siden september.. uuuh. mearkeligt! selvfoelgelig super cool at man er feardig, men ogsaa super vemodigt!

BTW lordag aften var jeg til en Knicks game! Super fedt! Med cheerleadere og hele mulletjavsen ;) hehe. og man kunne faa hotdogs der var 30 cm lange!!! US i en noeddeskal!

neaste uge skal der bare gaaes rundt i Manhattan og evt shoppes, gaaes paa cafe osv! Det er helt sikkert! Skal have det sidste med!! Og saa skal jeg ogsaa begynde at pakke vist..

Kan slet ikke forstaa at der kun er 8 dage til..stress!
anyway, jeg vil skype med Steffi.

kys

5 kommentarer:

  1. Happy New Year! You've got a lovely blog :)
    http://xtheperfectmess.blogspot.com

    SvarSlet
  2. thanks for your comment sweetie! i'm a new follower, follow me back?
    *
    HF

    http://www.the-hf-blog.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Really nice!Good luck with your blogs!

    SvarSlet
  4. beautiful post!!!i'm following you!!!if you like mine,do the same!!!

    Freaky Friday

    Freaky Friday FB FanPage

    SvarSlet
  5. nic eblog...
    too bad i do not understand :(
    hihi
    xo.
    http://fromhatstoheels.blogspot.com/

    SvarSlet