fredag den 30. oktober 2009

Internship at VPL studio!

Hey!

Ih sikke hurtigt tiden går!
Idag har jeg været til internship-interview hos VPL og har fået jobbet! Det betyder at jeg starter som deres PR intern om 2 uger! det er helt sindssygt og jeg er virkelig glad! Jobbet lyder rigtig cool, og VPL's studio ligger mellem 5. og 6. avenue, 38. street, så det er virkelig centralt!
Så det er virkelig en god dag idag :D Jeg kommer til at være der indtil ca januar og hjælpe til med deres shows i februar under New York Fashion Week!!

I morgen er det halloween og det går de jo skørt meget op i herovre, så i dag i skolen var alle lærerne klædt ud og en del af highschool-eleverne.
Planen for i morgen er at vi tager til Grenwich Village og der den kendte halloween-parade! Bagefter har vi fået billetter til "halloween on the green" som er et Costume Party i Central Park, hvor der serveres lækker med og drikkelse hele aftenen! der kommer rigtig mange mennesker, så det skla nok blive en oplevelse!

Nu vil jeg gå ned og se film med Judy, Bart og Toby!

Hej så længe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar