søndag den 8. november 2009

Vintage cowboystøvler og en Alexander Wang designer report

Hej Hej :)

Sidder og venter på at Charlotte bliver online på skype, så tænkte at jeg lige kunne give jer en lille update her ;)

Så, sidst jeg skrev var vist halloween? Festen i Central Park blev lukket da vi havde stået 1½ time i kø, da der var for mange mennesker!! Der var plads til ca 3000 og der stod vist omkring 8000 i kø.. Man skulle tro at New York, central park, var stedet hvor man kunne finde ud af at planlægge ordenlige fester - men nej! så altså FBI og NYPD lukkede festen. Så vi tog hjem med taxa og sov.. det var fint nok ;)

I fredags tog mig og Steffi og Marisol ind og mødte marisols forældre der skal være i NY en uge. De kunne ikke finde den lejlighed hvor de skulle være, så vi endte op i nogle af deres bekendte lejlighed, hvor de ville sove natten over. De boede tilfældigvis i en VIRKELIG fed lejlighed på 5. avenue, hvor vi tre piger gjorde os klar på deres fantastisk store restroom! Derefter mødte vi Laura og Judy på Marquee - en natclub i Chealsea. Igen Igen en stor succes , det er et virleig fedt sted! Så der festede vi hele natten og mig, stef og marisol tog en taxa tilbage til lejligheden hvor vi overnattede. Lørsdag blev mig og steffie i manhatten og shoppede! Vejret var fantastisk og tiden fløj afsted men vi fik shoppet en masse! Jeg købte bl.a. ægte cowboy-støvler, vintage. De er egentlig mande-støvler, men de er så fede så blev nødt til at have dem!! De er mørkebrune, og har nogle seje detaljer. Det var en kæmpestor genbrugsbutik på fifth, hvor jeg helt sikkert skal tilbage!

I dag har jeg bare slappet af og nødt vejret i tarrytown. prøver at tage mig sammen til at lave min report om Alexander Wang, men det går ikke så godt;) den skal afleveres torsdag og jeg har internship tirsdag for første gang såå.. hmm.. jeg må hellere komme igang ;)

Vi har endnu ikke bestilt billetterne til Mexico, men vi snakker ikke om andet - det bliver så godt! Og Marisols forældre er rigtig søde, så det er godt :)

Jeg vil lave lidt research til reporten.
Bye!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar