mandag den 30. november 2009

DC <3

SÅ! Skal jeg lige love for at jeg er blevet god til at blogge!

Onsdag efter skole pakkede jeg en taske og drog til washington. Troede jeg. det tog liige lidt længere end forventet. jeg var ved penn Station, hvor bussen ville pick me up, klokken 4pm. der var begyndt at danne sig en lille kø, så jeg skyndte mig lige og købe en lille latte i starbuckeren og stilte mig ellers i kø i regnen. der kom jeg til at stå meget lang tid!! til klokken 7pm! Bussen var nemlig forsinket pga thanskgiving-traffikken! hledigvis mødte jeg en fyr i køen, han var nyuddannet furniture-designer og havde en del venner på FIT, så det snakkede vi meget om! Han havde boet 9 år i NY og havde en lille shop i brooklyn. Fra ham fik jeg en masse gode tips om mindre traditionelle dele af NY man skal se,, det var ganske uderholdende! men da bussen endelig kom, gik turen helt fint, jeg sov det meste af tiden eller så The Proposal ;)

Washington DC er ellers flot! Vi var også heldige med vejret, solen skinnede, det var koldt, men ellers lækkert! kælderen var jo luksus! Havde eget badeværelse og..værelse!! torsdag var thanksgiving og vi tog hen til nogle af Mads og Johannes venner i DC og spiste. Thanksgiving er vidunderligt! ligesom jul! Masser af mad, familie og hygge! andet end at amerikanerne går mere op i thanskgiving end jul! det er virkelig noget særligt!! Klart en tradition man burde tage til sig i DK ;)

Søndag var det fantastisk vejr så mig og Judy tog til manhattan og hyggede! Vi var bla i Dylans candy bar-store.. fantastisk concept.. og i central park og bare slappe af. det var rart!
I aften står den på movienight og slumberparty.. :)

i morgen er der jo internship, tror jeg mødes med pigerne efter og spiser i the city. Onsdag tændes lysene på juletræet ved Rockefeller.. ( Nogen der husker det store juletræ fra alene-hjemme filmene?!?!?) så det tager vi piger ind og ser og holder hygge-juledag.. det er jo for faen første december i morgen!!!! ARG!

Stort juleknus til jer alle

og loge et par billeder fra weekenden:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar