tirsdag den 24. november 2009

thanksgiving!

Hej Hej!

Er lige kommet hjem fra VPL! En travl dag som altid.. det er begyndt at blive liiidt lettere det hele. der er nu ingen problemer med at check in/check out samples, merchandise pieces, ordne showroom, få styr på google alerts og andet press.
I fredags skulle jeg og Jennifer ( en anden PR-intern) afleverer nogle samples til en ny pop-up store der åbner i NY, der forhandler nye upcoming designers! Så der blev jeg inviteret til min første store-opening-event ;) Nu må vi se om jeg tager til den, men det kunne klart være lidt sjovt. Har også fundet ud af at det ikke er så fantastisk at hente samples hos Vogue - de har nemlig et messenger-sted hvor tøj bliver afleveret og hentet, så man kommer ikke helt ind. øv øv! hehe ;) men sjovt at sidde og sende tøj til Elle, Vogue og alle de andre magazins.

Mig og Steffi var blevet inviteret til en fest I Tarrytown af en fyr der arbejder i den lokale kaffebar, så det gjorde vi fredag. Hold da op nogle small-town -typer!! Vi besluttede at New-York fester er en kende federe.
Søndag var Mig, Steffie, Laura og Pini i biffen og se New Moon! Fantastisk ;)

Har lige siddet og arbejdet færdig på min inspiration book i history of costume som skal afleveres i morgen. Og så skal jeg også afleverer designer-opgave i Merchandising hvor man skal ændre konceptet for en designer eller et brand. Mig og cat besluttede at nu skal Stella McCartney elske fur, og redesignede derfor hendes collection - nu som " Stella going Wild"! ;) Haha.. vi havde det meget sjovt doing it, og ligenu er det det vigtigste ;)

På torsdag er det Thanksgiving (!!) og derfor tager jeg til Washington i morgen, for at besøge min fætter Mads og hans kone, Johanne og deres datter! Det bliver rigtig hyggeligt og glæder mig meget til at se dem og se byen!! Og så glæder jeg mig til at fejre "thanksgiving" med hygge og kalkun ;) .. kan ikke huske hvornår jeg sidste har spist kød?!?! Er nærmest blevet vegetar.. yum yum - salat og ice cream er den typiske middag.. ;)

ps. er blevet helt vild med jumpsuits, wedges og halstørklæder med hætte. og er stadig nyforelsket i min Helmut Lang frakke ;) .

Knus
..Her er mit nyeste køb.. mine er dog mørkegrønne. Og de er fantastiske at gå i!!


Og lige et billede af Helmut ;) ..

1 kommentar:

  1. Wuf, nogle lækre støvler! De ser super behagelige og efterårs-agtige ud ;)
    Jeg håber du kommer til at hygge dig med familien på Thanksgiving (sikke et fremmedartet - men godt - koncept!) og at du vil tænke på os herhjemme :)

    SvarSlet