tirsdag den 10. november 2009

første dag hos VPL!

Hey (;

Er næsten lige kommet hjem fra min første dag hos VPL. IH, HVOR ER JEG TRÆT! men det var super fedt at komme igang! De snakker utrolig hurtigt og meget amerikansk, så det er indtil videre den største udfordring. Jeg steamede tøjet i showroomet idag, og fandt "samples" som skulle sendes afsted til forskellige blade osv. Og så skrev jeg ordre og bestillinger ind i excel og printede ansøgninger osv.. lærte lidt forskelligt, så det var rart :) Mødte også den øverste designer, Victoria, det var meget sejt. Alysia som er fuldtids praktikant hjalp mig med de grundlæggende basisting.. Men efter lidt tid smuttede hun fordi hun skulle hente nogle samples hos Vogue ;).. håber på at kunne smutte med næste gang!!

I dag står den bare på afslapning og i morgen på fitnesscenter og lektier!! ;) Har fået skrevet designerreporten men har ikke lavet boardet endnu!

by the way så overvejer jeg at købe en ny pc mens jeg er her fordi jeg får den billigere herovre PLUS at jeg får studierabat, så overvejer at købe en lille macbook... men har også lige nogle billetter til mexico jeg skal tænke på :O

kys

1 kommentar:

  1. Omg omg omg! Vogue!?!
    Det er totally ligesom i The City ;D Håber dog dine kollegaer viser sig at være søde (og ikke arrogante :P ). Det lyder lidt som et piccolinejob i modeverdenen. På den FEDE måde ;) !!!
    P.s. Har først fundet denne side i dag :(

    SvarSlet