onsdag den 27. januar 2010

bah hvor tiden flyyyver

Hi You Guys,

Puha, denne uge er gaaet forrygende hurtigt!
Wekenden har I jo hoert om.. eller..lordag tog mig og Loic til Manhattan og saa Brooklyn bridge. Vejret var perfekt og vi fik taget mange gode billeder! Mandag var der selvfoelgelig skole foerst, men derefter tog vi hvad vi troede var pilates men som viste sig at veare aerobic/dans. Det var hysterisk sjovt!! Leareren var en ealdre dame,men jeg siger jer at hun kunne gaa til den haha ;) hun havde I sear et favorit trin som kan beskrives lidt som hvis man forestiller sig en flyvende sommerfugl med vinger goere et stort og hoejt rejehop til den ene side. Meeeeget mearkeligt. Efter den skelseattende oplevelse spiste vi og tog tilbage til fitnesscenteret for at ren faktisk lave noget. ;)

Tirsdag havde jeg jo internship. Jeg rendte rundt I byen da jeg skulle dele en masse invitationer til fashion week ud. Der fik jeg dagens motion! Da jeg var feardig omkring kl 7 tog jeg til Grand Central som altid, koebte min aftensmad og ventede paa Judy. Derefter tog vi toget hjem sammen. I toget modte vi Joris – en fyr fra vores designhold som vi har meget sjov med – han er skoen! Saa det var hyggeligt. Da vi kom hjem var jeg ekstremt treat og smuttede bare I seng. Her til morgen vaagner jeg saa op med giga ondt I halsen! AV! Og er helt snottet og stoppet og svimmel, saa har valgt at blive I sengen og proeve at blive rask til at Charlotte kommer I morgen!! Haaber virkelig det bliver bedre!

The way, saa er vi jo I gang med at planleagge tur til LA, som nok bliver the week efter fashion week. ☺ jeg har egentlig ikke rad til det , oekonomisk eller skolemeassigt , men man lever jo kun en gang ikk? De andre tager til Miami efter, men der maa jeg seatte greansen! Den gaar simpelthen ikke.

I morgen kommer Charlotte! Vi skal egenlig ind og se NBCs studier men jeg har ikke lyst til at rende rundt med den store taske med toej til hele ugen deer saa.. ved ikke helt hvad jeg goer.

Smutter for nu!

Ses om en uges tid! Kys og kearlighed

her er billeder fra solnedgang over brooklyn bridge



Ingen kommentarer:

Send en kommentar