søndag den 7. februar 2010

en uge i heaven!!

Hi hi,

saa er jeg tilbage paa campus efter en uge paa Manhattan med Charlotte - nej hvor var det dejligt! Super at veare lidt turist - saa fik jeg ogsaa set Statue og liberty og brooklyn bridge og andre turistting man skal se - igen! Og jeg fik vist Chas nogle lidt mindre kendte steder og leakre restauranter og sidst men ikke mindst - nogle vigtige shoppesteder! Bl.a. Marc Jacobs - der gav vi den ikke for lidt! ;) hihi.

Her tilbage har jeg bare vearet lidt i gym..og teankt over at jeg snart vender snuden hjemad hvilket skaber nogle tanker om min boligsituation, min ikke eksisterende job-situation og min slemt skadede oekonomiske situation ;) saa! Udover det saa betyder det at der ikke er meget tid tilbage af sidste semester - saa der er ogsaa en masse ting der skal feardiggoeres.. opgaver osv! Saa jeg har lidt at se til.

men at Chasse var her hjalp paa humoeret og det er nu ogsaa dejligt at se pigerne igen!

Jeg smutter for denne gang.. vil lave lidt research om mode i 1940'ties.. baah..

KYS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar