fredag den 12. februar 2010

fashion baby!

Hi!

Ih, I skulle se NY lige nu . saa flot med al den sne.. der faldt en masse onsdag.. saa meget at alt hvor lukket og ingen skole eller forretninger aabent! saa jeg fik ordnet noget der bare ikke kunne udskydes: Laundry! :) fantastisk.

I gaar tog jeg til VPL efter skole.. der var saa godt! Fashion week er begyndt og det kan mearkes! der var fittings - super sjovt at moede en masse modeller, fotografer og makeupartister. Modellerne var sindssygt tynde..saa skreammende, men de var soede :)

tiden gik med at kleade modellerne paa, finde deres finale-peices og rette til saa alt sad perfekt. OG BTW SIKKE NOGLE FEDE LOOKS! gleader mig til at i alle kan se showet paa style.com senere :) derudover skulle der laves boards med hvilke sko, style, farve hvilke modeller skulle have paa.. puuh.. begynder at kunne mearke showet nearmer sig. men det er kun fedt! det betyder ogsaa at jeg har sidste dag soendag.. mearkeligt!

Jeg bliver noedt til at smutte har time her om 5 min.. fashion marketing. wuhu :)

xoxo

3 kommentarer:

  1. Hej Cecilie,
    Mit navn er Annette. Jeg skal til NY i September, og ville super gerne se nogle shows i forbindelse med NY Fashion week. Ved du hvor man kan købe disse. Syntes din blog og cool og håber du nyder din tid i NY.
    De bedste hilsner
    Annette

    SvarSlet
  2. Hov du skal lige have min e-mail
    annettelykkehansen@gmail.com

    SvarSlet
  3. LOVE your blog and the way its so very well written. im going to new york in march it will be my 3rd time. I adore it there is really no place like it. My favourite part is deep in Soho where the real new york talent really shines. keep up the fabulous blog and please follow me also at josieslittleworld.blogspot.com

    SvarSlet